Administrator nieruchomości - Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Główne zadania:
- współpraca z mieszkańcami w zakresie administrowanych zasobów
- prowadzenie ewidencji i kartotek zasobów oraz dokumentacji nieruchomości
- nadzorowanie stanu technicznego budynków, instalacji i urządzeń technicznych oraz czystości w administrowanych zasobach
- sporządzanie wzorów dokumentów i przekazywanie ich do akceptacji przełożonym
- przygotowywanie danych do rozliczeń mediów
- kontrolowanie i nadzorowanie jakości prac wykonywanych w budynkach przez podwykonawców
- współpraca z najemcami, podwykonawcami, administracją, urzędami i innymi służbami w zakresie obsługi nieruchomości
- przygotowywanie informacji, zestawień i danych do planów finansowych
Oczekujemy:
- cech osobowościowych takich jak: odpowiedzialność, odporność na stres, komunikatywność oraz umiejętność budowania i umacniania pozytywnych relacji z Klientem
- samodzielności w działaniu i dyspozycyjności
- biegłej obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
- poszukujemy osób z wykształceniem technicznym (budownictwo) oraz doświadczeniem w administrowaniu nieruchomościami
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- specjalistyczne szkolenia,
- niezbędne narzędzia pracy,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- bogaty pakiet socjalny.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny i oświadczenie RODO) na adres e-mail d.kmuk@fordonskasm.pl do dnia 30.06.2019 r. W temacie wiadomości proszę podać nazwę stanowiska pracy: aplikacja Administrator Nieruchomości.
Kontakt:
Telefon: 510696748
Email: d.kmuk@fordonskasm.pl